DANIAL

DANIAL

وبلاگ تفریحی و سرگرمی
DANIAL

DANIAL

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

جمله هایی در سکوت شب


جمله هایی در سکوت شب

فراموشی
خداوندا...نگذار دلتنگش باشم وقتی حتی در خیالش هم نیستم!

 

 
 
دلتنگی
دلم تنگ شده برای روزای بیخیالیم کاش دوباره برمیگشت کاش وکاش!..

 

 
 
هوای دونفره
اگه من خدا بودم یه بار دیگه تموم بنده هام رو می‌شمرم ببینم که یه وقت یکیشون تنها نمونده باشه،هوای دونفره هارو اونقدر به رخ تک نفره ها نمیکشیدم!

 

 

                                                                                                                 

 
 
تسلیت به مرتضی پاشایی
درگذشت یکی از بهترین هنرمندان میهن عزیزمان را به شما تسلیت میگم یادت گرامی و روحت شاد مرتضی جان 

 

 
دیالوگ وحشتناک
وحشتناک ترین دیالوگ مامانا تو خونه : . . . . . . . بیا اینجا ببینم ایـــن چـــیـــه ؟!!! آدم سکته می کنه بخدا :))))

 

 
 
انتظار
خدایا هنوزم خیلی ها مثل من منتظر هستند که تو حاجتشونو بدی پس به حق این روزایی عزیز ناامیدشون نکن آخه جز تو یاری کننده ای ندارن 

 

 
 
بار دیگر
باز جنینی میان زباله های شهر رها شد

 

باز دختری عفتش رابه گمان عشق به هوس باخت وزن شد

باز پسری به بهانه یک هوس پدر شد

باز سطل زباله ای در شهر جایگزین آغوش مادر شد

باز پسری به بهانه هوسی آنی بارگرگ صفتی نامردی به دوش کشید

باز دختری به جرم یک شب یک عمر فاحشه شد

باز پسری به تجربه یک لذت نامشروع به هرزگی خو گرفت

باز جنینی نارس درگوشه از شهر تاوان هوس رابا جانش داد

وباز کودکی بار حرامزادگی بر دوش کشید.....

دراین شهر چه میگذارد؟؟؟

اییییییییییییی خداااااااااااااااا

تاوان این هوس ها راچه کسی میدهد؟؟؟؟

پدری هرزه...

یا مادری فاحشه ...یا جنینی بیگناه با جانش؟؟؟

 
 
احساس پاک من
چقدرقشنگ دروغ میگویند بعضی ها هرروز هرساعت وهر لحظه به یکی قول باهم بودن، دوست داشتن ، به یادم بودن ، برای هم جنگیدن وبرای هم زندگی کردن را میدهند وچه ساده لگد میزنند به احساس پاکت .

 

 
صلاح کار
میگن خدا اگه یه چیزی از آدم بگیره یه چیز بهتر بهت میده پس خدایا مرسی که به فکر بنده هاتی امیدوارم اگرخدا از هرکسی تو دنیا چیزی گرفت که به سلاحش نبود چیزی به او بدهد که اورا خوشحال و خوشبخت کندانشاالابغل

 

 
 
بدموقع
خیلی بد موقعی اون موقعی که:

 

                                            سرت به سنگ کسی بخوره

                                               سنگش رو به سینه میدی...

 
 
نیمی از بهشت
گاهی که فکر میکنم به این که چقدر بی بهانه به یاد کسی بودم که حتی ثانیه ای به یادم نبود شرمنه میشوم کاش آن دقایق رابه خدا اختصاص میدادم و بهیاد اوبودم آن وقت شاید نیمی از بهشت مال من بود...

 

 
 
گدایی
(عشق را گدایی نکنیم )

 

                 وقتی به این جمله فکرمیکنم تازه به ارزش خودم پی میبرم درموردش فکر کنید

 
 
فیلم
شده زندگی انقدر سخت باشه که ازش دست بکشی من الان دراون حالم زندگیم شده فیلمهای پیدرپی که باشادی بازیگرا شادم وبا اشکشون اشک میریزم 

 

 
 
 
دورشده ای خیلی دوووور...

 

ولی باور کن اصلا سخت نیستبه تو رسیدن

فقط

کمی باید این ساعت را دستگاری کنم!...

                                                             

 
 
ساختمان احساسمان
کاش میدانستیم که یک روز باید تمام چیزی که از عشق خود میسازیم راباید خراب کنیم حدقل تعداد واحدش را کمتر میکردیم تا اینگونه روی احساسمان خراب نشوند وآن راخرد کنند...

 

 
 
رویاهای توخالی
کاش میدانستیم روزی باید برای مردرویاهای خود نام دیگری پیداکنیم شاید کمتر از او استوره میساختیم 

 

 
 
خسته
دیگه خسته شدم از دروغ های اطرافیان آن هایی که تظاهر به دوست داشتنت میکنند اما در باطن حتی راضی نیستند که تو به آرزوی کودکیت هم برسی دیگر خسته شدم از اعتماد هایی که به دیگران میکنم و همیشه این منم که ضربه میخورم احساس میکنم چشمانم‌ دیگر اشکی برای گریه ندارند و بدتر از اون این است که خدا هم به آن ها کمک میکند .:'چشمکاوه

 


 
دنیا
بعضی وقت ها همه دنیا فقط مال توئه فقط کافی بخوای .

 

 
 
زمان
(زمان خط است نه دایره)

 

چه ایده ی بدی بود گردساختن ساعت.احساس میکنی همیشه فرصت تکرار است :

قراربود ۸ صبح بیدار شوی ومیبینی شده ۸ وربع ٫ میگویی: اشکال نداره تا ۹ میخوابم بعد بیدار میشوم! 

قراربوده امشب ساعت ۹ یک ساعت را صرف مطالعه کتاب کنی ٬میبینی کتاب نخونده ۱۰ شده.میگویی اشکال نداره .فرداشب ساعت ۹ میخوانم .

ساعت دروغ میگوید .دروغ.

زمان بر گرد یک دایره نمیچرخد! زمان بر روی خطی مستقیم میدود و هیچگاه و هیچگاه باز نمیگردد.

ایده ساختن ساعت به شکل دایره،ایده جادوگری فریبکار بوده است!

ساعت خوب ، ساعت شنی است! هر لحظه به تو یاد آوری میکند که دانه ای که افتاده دیگر باز نمیگردد.

اگر روزی خانه ی بزرگی داشته باشم،به جای همه دکورها و مجسمه ها وستون ها ،ساعت شنی بزرگی برای آن خواهم ساخت و میگویم در آن آنقدر شن بریزند که تخلیه اش به اندازه متوسط عمر یک انسان

طول بکشد.تاهر لحظه که رو به رویش می ایستم به یاد بیاورم زمان «خط» است نه « دایره».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد